acasadipia

Alla inlägg den 31 oktober 2019

Av Pia - 31 oktober 2019 07:09

Första testet inför att att börja jobba. Påväg till dietisten tidigt på morgonen. Änså länge helt ok. Har invigt vinterjackan för i år och upptäckte att den är väldigt rymlig i år. Nästa år är den kanske förstor. Vilken tanke. Jag håller på att bli för liten för mina kläder.

Tror min spiral har vänt. Vissligen snurrar den väldigt sakta och är väldig skör men tror att det ändras och den kommer bli stabilare.

Tänkt efter vad jag gjort och vad som har skett under dessa "nästan" tre veckor jag varit hemma. Det som har skett är att jag fått sovit mycket. Värken har minskat till en nivå som jag tycker är hanterbart. Jag har fått mer energi. Jag har gjort saker i mitt hem det har tagit tid men jag har lyft bort en del saker som har legat över mig.

I morgon börjar jag jobba igen och ser framemot det. Det är halvdag och fredag så startar mjukt. Det är ju väldigt praktiskt att börja jobba på måndagar men tror att det är skönare för kroppen och psyket att börja i slutet av veckan. Då blir inte det så tungt.

Ha det gått och håll tummarna att jag inte har gått upp.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards