acasadipia

Alla inlägg den 26 oktober 2019

Av Pia - 26 oktober 2019 09:33

Va 23 år redan? Var har alla år tagit vägen? Nu har du varit död längre än du levde. Slutar man aldrig sakna någon? Undra verkligen hur livet runt oss hade varit om du hade levt. Jag tror mycket hade varit annorlunda. Släkten hade betett sig annorlunda.

Men hade jag varit annorlunda? Hade jag gått igenom allt jag har gjort? Eller hade jag gått in i väggen? Eller hade jag fått fibro? Så många frågor så få svar. Kommer aldrig veta det. För är det något jag vet kan man inte ändra det som har hänt, bara det som ska hända.

Elin jag saknar dig. Även fast vi i perionder var ganska hårdhänta mot varandra och hade perioder då vi inte sågs så hade vi ett speciellt band till varandra. Vi kände varandra utan att prata, vi kunde bli arga på varandra utan att vi slutade gilla varandra. Vi kunde tycka helt olika och det var ok det oxå. Jag kan önska att du var här nu. Ibland känner jag din närhet men det är inte riktig samma sak.

Hoppas du har det bra där du är.

Kram kusin Pia

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards