acasadipia

Alla inlägg den 11 oktober 2019

Av Pia - 11 oktober 2019 07:00

Skulle inte har skrivit om vab i går. David ringde och sa att han hans mage gjorde ont och han hade diarré. Fick vända i Helenelund och åka hem och vabba. Idag tar mamma och Moltas hand om honom så jag kan jobba.

På tal om Moltas så fick han träffa fåglarna för första gången i går. Det gick bra men han verkar tycka att de kunde leka med honom. Eller så kunde han iallafall få jaga dem lite. Fåglarna tittade på honom och sedan brydde de sig inte om honom. Vissligen vågade de inte hoppa ner till matskålarna nör han satt och iakttog dem.

Nu fick jag vara hemma en dag så passade jag på att ta hand om mig. David tittade på TV då sov jag. Och så pysslade jag lite med Diamond painting. Blev två elefanter. Där emellan serverade jag David med det han behövde. Mår mycket bättre i dag.

Ni får ha en trevlig fredag och helg KRAM

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards