acasadipia

Alla inlägg den 10 oktober 2019

Av Pia - 10 oktober 2019 06:58

Blir mer och mer förvånad över mig själv att jag lyckats komma iväg på morgonen. Så trött, så låg och så ont. Tabletterna hjälper ytters lite. Hade inte protesterar hög ljud om David hade sagt att han mådde dåligt. Lite vab en eller två dagar hade suttit bra. Men jag är väldigt glad att jag inte behöver ta vab och David mår bra så han kan komma till skolan. Det är ju bäst när vi kommer iväg till våra jobb/skolor och tjänar/lär oss pengar/saker. Livet blir lättare om man gör det.

Igår blev vi ner pussade av Moltas. Han har ännu inte träffat fåglarna. Inte mamma heller. Det blir troligen i kväll. Jag fick hjälp att hämta ut packet igår. Tummen upp för det. Nu har fåglarna fått en gunga till. Jag trodde då att Hobbe skulle få sitta på sin gunga och sova i natt men icke. Alva och Zelda la beslag på dem. Hihi. Hobbe satt och surade brevid Kalle istället.

Ni få ha det bra denna torsdag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards