acasadipia

Alla inlägg den 4 oktober 2019

Av Pia - 4 oktober 2019 06:57

Även fast jag hade semester i måndags har denna vecka känns lång. Troligen pga att jag har haft mer ont än vanligt. Ser fram emot en skön helg med städning och pyssel. Mycket fågelprat och fågelpyssel.

På tal om fåglarna börjar göra framsteg. De blir inte livrädda när jag sticker in handen och de har börjat att äta på hirskolven när jag håller i den sakta men säker ska jag minska avståndet till handen. Hobbe var lite putt i morse för Zelda hade tagit hans sovplast inatt. Sussi hade tagit andra gungan. Inte lätt att var kille i denna bur.

Första bilden är Zelda på Hobbes gunga.

Andra bilden är Sussi på den andra gungan.

Tredje bilden är Kalle närmast sedan Hobbe och längst bort Alva

I helgen ska jag hämta ut ett packet med 5 kg bursand och 3 kg fågelfrö. Tungt värre. Men då har man ett tag.

Ha det gott

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards