acasadipia

Alla inlägg den 1 oktober 2019

Av Pia - 1 oktober 2019 07:03

Jaha nu börjar min arbetsvecka. Jag börjar med ett besök hos dietisten och hoppas på att ha kommit under mitt första mål. Håll tummarna.

Skulle ha lagt ut bilder igår skrev jag i förrgår men behövde vila så bilder kommer i dag.

Så här ser Diamond painting ut.

Ja iallafall min då den är lite sne och vind men tror det löser sig på slutet.

Här ligger några blivande örhängen och halsband. Jag ska torrborsta de vita så kommer det bli mer effekt i dem.

Dö skallen jag köpte förraåret och skulle göra hemma blev gjord här. Ska fylla i lite svart i ögonhålorna och andra lämpligaställen.

I lördag köpte jag kexchoklad som jag inte åt upp. Tänkte att Joakim kunde få den istället. Så jag skrev en liten lapp med orden "Varsågod kram Mamma" och satte på lappen på kexchokladen och satte dem framför mjölken i kylskåpet. Den här lappen låg där när jag öppnade kylskåpet.

Gulligt va? Han hade plockat ur diskmaskinen oxå. Och ställt undan sin disk. Tänk vad en kexchoklad kan göra.

Hade semester igår för att vila upp mig effter en intensiv helg. Tog en promenad till Coop och hämtade ut ett paket med fågelleksaker. På vägen såg jag dessa björkar. Började undra ifall någon hade skalat dem eller fall det finns björkar som ser ut så. Är det någon som vet? Det stod normala björkar där oxå.

Ha en skön Tisdag

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards