acasadipia

Alla inlägg den 16 juli 2019

Av Pia - 16 juli 2019 09:02

Har varit hos min terapeut och snackat av mig. Skönt, men många tankar ploppar upp efter på både gott och ont.

Det värker i hela kroppen speciellt i händer och föttet. Det är jobbigt att ha pnt just i händer och fötter, för man kan liksom inte undvika att använda dem.

Igår kom Joakim och hjälpte mig att packa en hel del av våra kläder. Gick snabbt och lätt. Han frågade var det bara detta? Japp sa jag. Pyssel och necessär ta vi på onsdag. När han hade gått konmari vek jag kläderna så här blev packningen då.

Jag blev så ivrig så jag konmari mina nattkläder och mjukisbyxor. Rensade ut det jag inte vill ha längre, testade vilka som passade och vilka som kommer att passa snart. Så jävla nöjd med mig själv.

Testade en klänning som inte satt bra förra året, den satt jätte bra i år. Det händer en massa med min kropp utan att jag eller andra ser men det märks på kläderna. Man blir sporrad att fortsätta med 5:2 dieten.

Ska vila händerna nu så vi hörs i morgon.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards