acasadipia

Alla inlägg den 5 juli 2019

Av Pia - 5 juli 2019 06:24

När jag satt och åt frukost på min inglasade balkong så ven och tjöt det utanför pga blåsten. Satt och tänkte att jag kommer nog skriva typ så här pp bloggen "idag blåste jag till pendeln" men det hann monja (eller vad det heter) tills jag gick. Visst blåste det men inte så farligt på mig. Men jag hlrde vinden i träden som jag gick förbi. Och jag såg molnen swischa förbi. Men nere på mig var det inte så farligt. Kanske värre inne i Stockholm vem vet.

Duken jag virkar på, på jobbet, verkar det som att jag måste virka varje varv på till tre gånger. Jag måste alltså repa och virka om för jag har gjort fel. Väldigt irriterande. Är nog för trött att läsa diagrammet jag virkar efter. Jaja har något att göra nu när telefon har lugnat ner sig.

Äntligen börjar en av mina tre pelagoner visa att den tänker börja blomma. Ja ni hörde tre st. De dog i vintras. Minst femton stycken. Så tråkigt. När jag kommer till Gotland hoppas jag på att ragga några skott. Så jag kan öka min pelagonsamling.

Ha det skönt om det blåser håll i er och se upp för flygande föremål.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards