acasadipia

Alla inlägg den 16 maj 2019

Av Pia - 16 maj 2019 06:59

Igår så var det någon konstig typ som följde efter mig hela dagen. Även in på toa. Hihi varje gång jag såg mig själv med mitt raka hår hajade jag till. Vem fan är det där? Kom ju ganska snabbt på att det var jag själv. Vill så gärna tvätta det och se hur det ser ut när lockarna kommer. Hur kort det blir? Men inte först på lördag får jag tvätta det. Man vill ju att färgen ska hålla sig så länge som möjligt. Kör smink och hörhängerna idag med. I går var det elefanter i dag änglavingar. Fredagar brukar jag rocka till det så då blir det nog döskallar.

Jag skrev så positivt att det inte gjorde så ont i höften/benet i går. Men den värken kom med besked efter en halvtimme på kontorsstolen. Fy fan vilken värk. Stod mycket vid bordet och byte till en vanlig stol och då blev det bättre. Idag tänkte jag köra varannan timme stående och varannan timme sittande på vanlig stol. Så kanske värken håller sig nere. Var ju helt slut när jag kom hem och fick inget gjort. Gick och la mig redan vid nio. Hoppas på bättre kväll ikväll.

Ha det gott.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards