acasadipia

Alla inlägg den 3 maj 2019

Av Pia - 3 maj 2019 07:02

50-års firande, valborg och middagsgäster. En intensiv vecka är avverkad. Nja inte riktigt middagsgästerna kommer ikväll. Men inte nog med det ska till Uppsala på lördag och träffa en kompis som det var alldeles för länge sedan jag såg. Nästa vecka blir inte mindre intensiv. Åker till Karlstad på konferensen måndag kväll och kommer hem onsdag kväll. På lördag denna vecka ska jag på något som heter PlanneCon har med bujo att göra. Så full fart.

Ballkongen är redo för kvällen.

Nallen har suttit där hela vinter med filt om sig. Gästerna ska få rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt. Bakade den igår. Var en jävulska grej att göra när man kör lågkaloridag. Kunde inte slika fingrarna och det luktade så himmla gott. Jag klarade mina kalorier och gästerna kommer få en god efterrätt.

Hade gott ner yttligare ett kilo. Så drygt 4 kilo på sex och en halv vecka. Bra va?

Fixade maj månads tema i min bujo riktigt nöjd.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards