acasadipia

Alla inlägg den 21 september 2018

Av Pia - 21 september 2018 08:08

Denna vecka har känns evighetslång. Men nu ÄNTLIGEN är det FREDAG.
Sov riktigt bra i natt så jag är pigg för att vara mig. Undra varför jag sov så gott i natt? Möte en vän i affären på vägen hem i går, kan det vara orsaken? Matade min nya surdegsgrund igår, kan det vara orsaken? Jag började sticka pp Joakims sockar och var tvungen att knacka på hos min kära granne (det är hon som har skrivit min sockbeskrivning) för att fråga hur man fick upp aviga maskor när man la upp maskorna. Fick en trevlig pratstund och fick hälsa på hennes kattunge Svante, kan det vara orsaken? Vad det en va så känner jag mig gladare och piggare idag. Det kan ju vara vetskapen att jag har semester mån och tis. Jaja det känns bra iallafall.

Jag blandade ihop en fördeg i morse. Glömde fota den.

Även fast mitt tåg var inställt så fick det inte ner mitt humör. Sitter nu på tåget som går efter mitt vanliga. Lite senare till jobbet inget annat kommer att hända så det är bara att ta det lungt. Har förstås förvarnat min senare ankomst.

Gullungen ringde i morse igen. Han verkar tycka det är mysigt att ringa lite på morgonen och prata.

Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards