acasadipia

Alla inlägg den 18 september 2018

Av Pia - 18 september 2018 08:03

Ja nu undrar ni vad jag lyckades med. Jo jag lyckades gå och gå i väg idag oxå. Fötterna värker när jag går upp ur sängen. På vägen till pendeln började vristen värka för varje steg jag tog. Den spred sig uppåt så nu gör hela benet ont. Men det ger sig. (Hoppas jag)

Jag lyckades även pussla klart pusslet i går kväll. Det var faktiskt ganska lätt. Om jag jämför med de andra pusslen.

Var hos min läkare i går. Gick därifrån utan ny tid. Hur länge sedan var det? Vad händer tänker ni? Jo jag ska den 31 okt börja eller försöka jobba 100%. Så har några veckor att förbereda mig mentalt på det. Hoppas så att jag kan jobba till 100% för min plånbok blir så mycket tjockar av det. Ja kanske inte överdrivet tjockare men jag kommer att klara min ekonomi själv och slipper fråga mamma om pengar hela tiden. Jag kommer att slippa tjafsa med försäkringskassan och det ska bli så skönt. Kommer kanske att kunna spara lite oxå. Få en buffert.


Ha en skön tisdag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards