acasadipia

Alla inlägg den 7 september 2018

Av Pia - 7 september 2018 08:06

Nu skrev jag ut det och tänker skriva det igen med stora bokstäver ÄNTLIGEN FREDAG. Så skönt att det är veckans sista arbetsdag. Så himla trött. Faktiskt så försov jag mig i morse. Vaknade kl sju utan väckning. Hade lyckats stänga av den. Men hann i väg normal tid ändå. Så sitter på det vanliga tåget nu. Så de på jobbet kommer inte märka att jag har försovit mig hihi.

På tal om jobbet så har jag ett stickprojekt där men det går långsamt. Många ringer och vill säga sina åsikter till höger och vänster och mitt i så här inför valet. Men den är på gång. En sjal till mamma. Ja hon vet om den. Köpte garnerna förra året på pyssel eventet jag var på. Hade tänkt ge henne sjalen förra julen men bättre sent en aldrig.

Pussel nr 2 klart! Ett till innan jag vilar mig från det ett tag.

Igår bad jag mina kollegor att påminna mig om att jag skulle sätta på en tvättmaskin när jag kom hem. Jag gjorde det och hängde tvätten oxå. Denna fina påminnelse hängde på dörren ut från vårat rum.

Som ni ser vi har skoj på jobbet. Uppmuntra varandra och hejjar på varandra. Och så har vi Fredagskram. Så idag blir det kram när vi går hem.

KRAM PÅ ER ALLA

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards