acasadipia

Alla inlägg den 14 juni 2018

Av Pia - 14 juni 2018 11:54

På vög till jobbet. Jobbar eftermiddag i dag. Men det betyder inte att jag har haft sovmorgon. Näpp. Skolavslutning, var med i Davids klassrum innan avslutninscermonin var utomhus med hela skolan. Tänk nu har min lilla kille slutat lågstadiumet. Vart har åren tagit vägen? Det går så fort. Avslutningen var fin och det var många upoträddande. Men tror att lärarnas uppträdande var mest uppskattad. De flossade dansade andra danser som är populära nu. Impade av dem.

Igår bakade jag en sokerkaka, en paj och kokade kräm. Rabarberkräm som jag hade till frukost. Tigersockerkaka som jag och killarna hade nör vi fikade. Skickade med dem det som blev över så de kunde ha ned sig den till farmo och farfar i Hälsingland. Rabarberpajen har jag med mig till jobbet. Lite vanlijsås ska kollegorna få oxå.

Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards