acasadipia

Alla inlägg den 11 juni 2018

Av Pia - 11 juni 2018 09:05

En ny vecka och nya tag. Är det inte så det heter? Svårt att sova i natt om det inte var hosta så var det småfåglar (sover dem INTE inte) eller så var det värk eller värme. Men några timmars sömn fick jag. Jaja sitter på pendel med min röda jacka som sitter bättre nu men tycker fortfarande att ärmarna känns korta. Undra i fall man kan sy på något så der känns bättre? Tyvärr så är luvan sydd så man ska gå och titta i marken. Alltså jätte stor. Men den är fin ändå.

Hade tänkt sy mig några pennskrin till mina pennor men så kom jag på att jag är mycket bättre på att virka så jag virkade två stycken en med en flik och knapp och en med dragkjeda.

Håller på med en tredje nu har ju några pennor.

Skapade lite i min BuJo igår när killarna hade åkt till sin pappa. En sida där jag har listat på saker jag skulle vilja ha gjort innan semestern och så en packlista till mig och killarna. Och så gjorde jag veckouppslaget oxå.

Några av mina pellisar har slagit ut. Den vita heter mums mums. De två andra är Asarnas Hel och Asarnas Tor. Mina andra har en massa knoppar så det kommer att bli så fint.

Så här ser David ut när man säger något som han tycker är knäppt.

Ha en bra dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards