acasadipia

Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Pia - 1 juni 2018 08:59

Pp något konstigt sätt har jag klarat av en vecka. Planerat middagarna i nästa vecka. Handlat hem eller mathem kommer med mina varor i kväll. Och i morgon bär det iväg till Eskilstuna och träffa de bästa vännerna man kan ha. Kanske första doppet kommer att av klaras. Men en massa snack och umgänge kommer det att bli.

Igår hände något helt otroligt. Jag gick in på Slöjddetaljer och handlade de jag hade tänkt mig och inget annat. Helt otroligt för att vara mig faktiskt. Brukar alltid bli villhöver-saker (vill ha och behöver saker). Duktiga mig.

Ljusblåa pärlor inhandlades och trädet är klart. Så fint. Nu ska jag få den till strykbrädan utan att den går sönder.

Det var skön temperatur igår. Gjorde så temperaturen var bra på natten och då har jag fått sova ordentligt. Hoppas det är så i dag med. Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards