acasadipia

Alla inlägg den 18 april 2018

Av Pia - 18 april 2018 10:29

Full fart i morse. Efter jag äntligen fick upp denna trötta kropp och knopp in i duschen och vaknat till. Efter den uppvaknande duschen upptäckte jag att exmaken hade ringt en massa gånger. Ringde upp och undrade vad det var. David hade så ont i magen och behövde gå till doktorn. Exmaken går tydligen på kurs och sa att faster kan gå med honom om jag inte kunde. Nä jag går med vår son till doktorn och tar en VAB-dag med honom sa jag. David har vari förkyld några dagar och tydligen har den gått ner i magen och orsakat förstoppning och värk. Han mår hyfsad bra nu. Han har fått medicin för förstoppningen så vi får hoppas det lättar för honom.

Senare i dag ska jag lämna över sjuklingen till hans farmor och farfar så ska jag åka till min dietist och se hur min vikt står sig. Tror den är stilla eller upp tyvärr. I morgon jobbar jag igen.

Igår blockade jag duk ett av tre. Den här duken är nog den finaste. Så nöjd med den.

Ha det gott!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards