acasadipia

Alla inlägg den 6 april 2018

Av Pia - 6 april 2018 09:01

På väg till Kista för näst sista gången. Ska träffa psykologen. Det blev ju strul de två sista gångerna dels så var han sjuk och flyttade besöken flera gånger, dels så strulade SL en gång så jag kom inte fram och dels så hade jag missat tiden totalt. Trodde det var på eftermiddagen men besöket var på förmiddagen. Men det var rätt dag. Så jag fick två extra gånger som egentligen inte är extra men i deras papper så är det extra. Krångligt så här på morgonen? Men ni behöver inte ha koll på det utan tänk hon ska till Kista och träffa psykologen ok.

Var riktigt trött igår sov nästan en timme när jag kom hem. Sedan kom maten från mathem. Efter det så gick jag till de små hamstrarna jag ser efter. Var helt slut efter den turen var tvungen att vila mär jag kom hem. Det var alldeles för tidigt att gå och lägga mig. Kom upp och drack lite te och åt en god macka och slö tittade på tv innan det var dags att sov. Det tog ett tag som vanligt att somna men sedan sov jag. Lördag i morgon kan sova länge då.

Det är nog värken som gör mig trött. Men vet ni vad snart har jag klarat en vecka med värk utan att låta den ta över. Jag har rest, jobbat, väntat hamstrar, tvättat, hängt tvätt. Ja jag har gjort en helt del trots värk. Jag tror jag ska klappa mig själv på axeln och säga bra gjort PIA.

Ha det bra!

PS. mamma det har kommit snö igen DS.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards