acasadipia

Alla inlägg den 19 januari 2018

Av Pia - 19 januari 2018 07:46

Det tar aldrig slut på folk som går på pendeln. Jobbigt!. Andas så går det bra.

Det gick förhållandevis lätt att gå upp i morse. Jag var faktiskt uppe före killarna. Det märka att det är i slutet av veckan. Killarna är jätte trötta och tände till på det allra minsta motstånd.

Men de är duktiga. De hjälpte till att ta ner jullådorna till källaren och de städade sitt rum igår.

Varje dag ligger Davids madrass så här!

Jag har försökt att ha sådan där antihalkskydd man har under mattor men det funkar inte. Är det någon som har något tips?

Igår var det strul på pendeln igen. Vi fastnade i tågkö i Helenelund. Tyvärr jobbar min hjärna ganska trögt. Men till slut kom jag på att jag kunde ju ta tunnelbanan i Kista. Så jag gick dit och då kom detta gamla tåg. Trodde de var skrotade.

Det kändes som att sitta i en konservburk. Väldigt ljudlig sådan.

Matade surdegen i morse hoppas på goda frallor i helgen.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards