acasadipia

Alla inlägg den 17 januari 2018

Av Pia - 17 januari 2018 08:55

Undra hur länge vi får ha snön denna gång.

Irriterande, jag hade nästan skrivit färdigt blogginlägget så kommer det ett meddelande att bloggen inte svarar och får lov att starta om och börja om att skriva. Grrrrr.

Men jag fortsätter väl då. Idag ska Joakim vara ute i skogen på en såkallad vintervandring. Gjorde en termos varm choklad åt honom. Han gjorde sina egna smörgåsar och jag klippte en ölkorv i små bitar till honom.

David har gympa idag och det är sagt att de ska åka skridskor men man vet inte om de har plogat isbanan så han fick släpa på både skridskor med hjälm och gympakläder idag. Han så när han gick i dag är det tungt.

Själv är jag på väg till psykologen i Kista. Innan jag ska vidare till jobbet. Det var bra att jag beslutade mig för att vara hemma i måndags. Har fått mer energi i mig igen. Det känns kanon.

Har det trevligt i snön.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards