acasadipia

Alla inlägg den 12 januari 2018

Av Pia - 12 januari 2018 10:19

Klarade helgen med att inte gå upp i vikt. Ytterst lite ner 0.2 kg jag är nöjd. Ta tag i matintaget igen så kommer det gå ner igen. Jag har flyt nu.

Ha det

Av Pia - 12 januari 2018 08:44

Ska till dietisten för att se hur jag har klarat vikten under helgen. Håll tummarna at jag har gjort det.

Dessa ljus har jag gjort hittills. Ett tjockare och förhoppningsvis turkost ljus ska det bli innan jag ger mig för denna gång.

Hade skrivit allt detta plus lite till då man får meddelande att bloggplatsen stänger sig. Den undrar ifall jag vill start om. Gör det och all text är borta. Bara att skriva om. Irriterande faktiskt. Var på väg att skriva något men glömde bort mig så därför skrev jag detta.

En natt till med lite sömn. Så jobbigt att halv sova sig igenom flera nätter. Smärttoleransen minskar så jag upplever mer smärta. Att hantera smärtan gör mig tröttare och det gör att jag blir nästan utmattadtrött. Ond cirkel. Hoppas på att helgen vänder på den.
Ha det bra

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards