acasadipia

Alla inlägg den 5 januari 2018

Av Pia - 5 januari 2018 08:59

Denna vecka har både känns lång och kort. Det nya i denna vecka är att jag både har jobbat och varit på rehab samma dag. Eller det blev två dagar. Det känns i kroppen kan jag säga er. Trött som fan. Det bra är att jag är så trött så jag sover någorlunda bra på nätterna.

David och Joakim börjar gå varandra på nerverna minsta lilla sak gnäller de om och på varandra. Men snart är livet slut och skolan börjar igen.

Har inte gjort något speciellt men har börjat lyssna på en ny bok. En biografi om Bruce Dickinson sångaren i Iron Maiden. Intressant han har gått internat och läst historia på universitetsnivå.

Hade glömt ställa klockan i morse hade himla tur att jag vaknade vid i rätt tid ändå så jag slapp stressa.

Tror jag har lite skrivkramp eller så här jag helt enkelt inget att skriv.

Ha en riktig skön helg!!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards