acasadipia

Alla inlägg den 6 juli 2017

Av Pia - 6 juli 2017 08:42

Varför ringer dem inte? (FK alltså) vill ha beslutet nu så jag kan hantera det vad det än blir. Ja jag vet jag skulle inte tänka på det nu, men ändå. Kan inte låta bli. Kroppen börjar återhämta sig efter den första chocken efter deras bedömning. Om beslutet blir negativt vet jag att kroppen kommer att reagera igen. Blir det positivt så kan jag gå vidare och få jobba sista veckan innan semestern och ha en lugn och avslappnad semester och bli lite starkare in för hösten och nästa strid mot FK.

Minnet var inte med mig igår. Kom inte ihåg när jag tog värktabletterna sist när jag gick och la mig. Så jag tog inga för ville inte överdosera. Nu på morgonen är jag nästan övertygad om att jag hade kunnat ta i går kväll. Det gör ont.

Men ni jag håller rutinen gå upp kl åtta och äter frukost på ballkongen med sällskap av bloggen. Bra gjort Pia.

Jag var ute med min filt och tillbehör och satt på gården i en timme oxå. Bra igen.

Jag stickade färdigt hanledsvärmaren. Har gjort om mönstret så det blev ett hål för tummen. Så ett par hanledsvärmare med fusk fläta gjorda.

Nu får jag ta tag i min virkning så den blir färdig oxå. Så här såg den ut för ett bra tag sedan då jag hade kommit halvvägs. Nu är det bara typ tio varv kvar. Så på det.

Just nu vill jag gå och lägga mig igen. Ska kanske göra det medans värktabletter värkar. Få kanske lite enegi att göra något.

Skulle behöva göra lite i köket. Det är så konstigt. Det är någon slarvig människa här som inte ställer ner i diskmaskinen. Undra vem det är? Jag måste säga till denna någon att skärpa sig. Man kan inte bara göra roliga saker utan man måste även göra de mindre roliga sakerna. Jag ska leta rett på den personen efter jag har vilat mig.

Ha det!!!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards