acasadipia

Alla inlägg den 4 maj 2017

Av Pia - 4 maj 2017 07:02

Igår kväll var det en vecka sedan älskade Rasmus fick somna in. Saknar han så mycket. Men han var gammal och hade fått enn långt och fint hundliv. Han är hos husse nu. Men ändå.

Har nog sovit ganska bra i natt är inte lika trött som jag brukar. Igår när jag kom hem var kroppen verkligen utmattad. Hade varit hos tandläkaren och fått bedövning. Tror den på värkade mycket. Idag känns det som dagen efter man har gjort något väldigt ansträngande. Inte helt utmattad men väldigt trött är alla muskler.

Imorgon smäller det. Den här helgen har jag längta efter i ett år. Är inte färdig packad men har skrivit en lista så det kommer att funka.

Så vackert ute nu när träden skiftar i grönt gräset blir grönare. De japanska körsbärsträden blommar på gården. Andra blommor har kommit fram på gräsmattor och rabatter. Fint men kliti örat och näsan. Nyser en hel del. Dessa pollen ska förstöra.

Kram på er.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards