acasadipia

Alla inlägg den 3 maj 2017

Av Pia - 3 maj 2017 07:04

På fredag börjar min pysselhelg. Ska på på Stockholm hobby and craft event. En massa pysslar sammlas under samma tak och byter erfarenheter och shopar i butikerna. Håller på att skriva lista på vad jag ska ha med mig. Det ska bli så roligt.

Var på medicinskyoga i går. Det finns ett pass på jobbet. Så jag utnyttjade min friskvårdstimme. Blev pigg efter det. Men när jag kom hem slocknade jag en stund. Man blir mjukare i kroppen och då värker det mindre.

Kännsla i kroppen är forfarande både bra och dålig. Försöker med all kraft på de bra impulserna och hoppas de tar över.

Gör upp några mål för mig varje dag. Uppnår jag dem så jublar jag och säger nu har du varit duktig. Uppnår jag dem inte så säger jag då gör jag dem i imorgon. Försöker att inte skälla på mig för att jag inte gör det jag har tänkt utan försöker uppmuntra mig på de saker jag har gjort. Pröva själv. Det är inte så lätt som det låter.

Är nu på väg till tandläkaren. Höll faktiskt på att glömma det. Men nu när jag har skrivit det borde jag komma ihåg det.

Ha en härlig dag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards