acasadipia

Alla inlägg den 2 maj 2017

Av Pia - 2 maj 2017 06:58

Har högst sovit samanlagt två timmar i natt. Känner mig som en värkande gelehög.

Annars har helgen varit bra. Lite tjafs med killarna om städning och sådant. Inget mer än vanligt egentligen. I går var jag ute på en promenad med min granne som jag även senare satt och handarbete med på gården i solen någon timme. Mysigt.

Hade satt upp några mål att göra under dessa tre lediga dagar. Gjorde dem så jag känner mig nöjd.

Har lite konstiga känslor i kroppen. Känner mig glad och ledsen samtidigt. Har en molade värk i hela kroppen ibland stannar den till på och smärtar till på olika ställen. Känner mig stark och svag på samma gång. En massa energi och ingen energi samtidigt. Helt enkelt konstig.

Nu ska jag villa lite.

Kram på er

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards