acasadipia

Alla inlägg den 22 mars 2017

Av Pia - 22 mars 2017 09:03

Jag fortsätter och ojar mig ojojoj vad ont det gör i kroppen. Det hindrar mig att göra det jag vill. Det gör mig arg. Jag glömmer saker. Och mycket mycket mera.

Som i måndags glömde jag mobilen hemma på hallbänken. Men jag glömde inte Joakims födelsedag. I måndags blev han 11 år han påminde mig att om två år är jag tonåring. Som om han inte redan beter sig som en. Han hade iallafall önskemål att gå på museum när han fyllde år. Men efter som födelsedagen inträffade på en måndag, och muséer är stängda på måndagat (de flesta). Och att killarna hade studiedag dagen efter så var vi på Tutankhamuns utställning i Frihamnen igår. Vi var trötta efteråt så jag fick inte så mycket information om hur de tyckte det var. Om några dagar när de har smält allt så brukar de prata. Men jag tror att de i stora hela tyckte dagen hade varit bra.

Har varit hos min terapeut nu på morgonen. Så jag är lite senare till jobbet, men på väg. Tog vissligen inte med mig träningsklädetna till jobbet men håller på att peppat mig att gå till gymmet ikväll. Måste få in rutiner och vanor på träningen. Tänker så här om jag kommer dit och bara kör motionscykel så är det bättre än att inte gå alls.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards