acasadipia

Alla inlägg den 15 mars 2017

Av Pia - 15 mars 2017 06:59

Jaha idag styrde bena rätt. Sitter på pendeln. Det är så härligt när barna är harmoniska mot varandra och när varje lite små grej inte leder till bråk. Tyvärr är stora killen inne i en oharmonisk period och allt är lillebrors fel. Även fast det är jag som säger åt honom så är det lillebrors fel. Tur att lillebror är som han är så han klarar att ta det mesta med en axelryckning. Men ibland så slår han tillbaka och då är det tårar från båda. Då ska man trösta men samtidigt säga att man slåss inte och man skyller inte allt på den andra.

Jag mår inte bättre än i måndags. Har ont och har något tungt på axlarna. Men efter två dagar hemma kan jag konstatera att det inte blev bättre för det. Så nu sattsar jag på att gå till jobbet och se i fall det tunga på axlarna lättar med lite trevligt sällskap av kollegor. Värken får jag mota med tabletter går ganska bra. Men ibland blir jag liksom öm på huden istället. Träningen är skjuten till lördag, så jag kan koncentrera mig på jobb och matlagning.

Jag pysslade lite igår. Två kartonger fick nytt liv av en gammal Tysklands karta. Ska fixa kanterna och lacka dem innan de är klara. Håller sakta men säkert fixa förvaring på pysselbordet.

Ni får ha en skön onsdag. Kram

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards