acasadipia

Alla inlägg den 1 mars 2017

Av Pia - 1 mars 2017 06:57

Joakim gick upp tidigt vid fem som vanligt. Min klocka ringer tjugo över och jag snoozar så jag går upp tjugo i. David fick jag inte upp först efter sex. Då var Joakim glad och David grinig. Efter tio minuter var det tvärtom. David som var glad och gick och sjöng. När jag sa åt Joakim att klä på sig så var det som en vulkan fick utbrott. Han sluter sig och skriker åt David att sluta sjunga men på något konstigt sätt lyckades jag få iväg en sjungade och en gråtande av ilska till fritids och jag själv sitter nu och pustar ut på väg till jobbet. Ska bara upp och vända för jag ska till tandläkaren och laga min trasiga tand samt om vi hinner tjustera två andra tänder. Är man inte fattig så blir man när man går till tandläkaren.

Så har min morgon varit. Efter tandläkaren borde dagen löpa på med lugna steg.

Hoppas ni har haft en lugnare morgon och slipper höra borren hos tandläkaren.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards