acasadipia

Alla inlägg den 22 februari 2017

Av Pia - 22 februari 2017 07:05

Igår så var jag på en kompisdate. Vi hade inte setts på 13 år. Så vi hade mycket att prata om. Helt plötsligt hade det gått två timmar. Vi konstaterarade att vi var oss lika men kanske lite rynkigare och gråare hårstrån. Väldigt trevligt var det hoppas på en träff igen inom snar framtid. Fick fina tulpaner.

På vägen hem gjorde jag dagens gärning. Kvinnan som satt bredvid mig hostade som jag så jag gav henne en halstablett. Hon blev så förvånad och tackade så hemskt mycket.

Äntligen har jag tagit kort på min duk jag virkar på.

När jag kom hem igår låg en liten present från mathem. Vet inte riktigt hur jag ska tolka den. Det var en kortlek

Var även igår på en lunch promenad. Solen kom fram när jag gick. Tog några kort oxå.

Det blir varmt på pendeltåget den här årstiden. Man klär sig för minusgrader och sedan sätter man sig med alla kläder på i tåget som är säkert 20 grader plus. På mig rinner svettet i hårfästet så jag har nu förtiden med mig en liten handduk och torkar mig. Jag sminkar mig alltså inte. Känner mig som stenålder när jag ser de unga tjejerna sitter och smincka sig istället på tåget. Jaja de blir så tanter de oxå. Själv är jag en stolt svettig tant.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards