acasadipia

Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Pia - 20 februari 2017 07:03

En regnig måndag oxå. Är iväg en timme tidigare än vanligt. Men detta ska bli min vanliga tid. Nu är jag på tåget 75 % och den ska jag vara på tills slutet av mars då jag ska träffa min läkare och se om vi ska tuffa på i samma fart eller om jag är redo för nästa tåg.

Sist skrev jag att jag inte hade någon energi att göra hushållsarbete det fick mig att göra hushållsarbete. Jag har strykit all tvätt. Så skriva av sig kan ge enegi.

Senaste veckan har jag haft jobbiga nätter med hosta som hållt mig vaken. Men i natt eller efter halva natten vann sömnen så jag har sovit bra halva natten. Psykisk känner jag mig riktigt bra. Så när den här hostan försvinner så blir det en bra period. Har ingen värk alls. Så trippar på små moln. Nu får vi hålla tummarna att värken håller sig borta.

Ha en bra dag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards