acasadipia

Alla inlägg den 16 februari 2017

Av Pia - 16 februari 2017 08:10

Klockan ringde tjugo över fem för jag skulle hinna snooza en gång och sedan gå upp och ducha. Få på mig kläder och se till att killarna klädde sig. Äta frukost och allt innan halv sju då barnen ska vara på fritids och jag på väg till jobbet för att jobba sex timmar istället för fyra. Men så gick det inte lill killen mådde inte bra. Mådde illa, ont imagen, huvudet och halsen. Han hade glansiga ögon. Så det blev VAB idag. Kom liksom av mig hade peppat mig att komma igång att jobba mera så blev jag hemma. Får göra lite klädvård idag. Tvätta och strycka. Ligger verkligen efter med strykningen. Men först ska jag njuta av mitt te och den nya bok som jag började på i går.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards