acasadipia

Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Pia - 10 februari 2017 07:57

Efter att hostat mig igenom varenda natt så är det himmla skönt att två dagars ledighet väntar. Hade tänkt göra lite hushållsarbete igår när jag kom hem. Men gick och la mig istället. Behövde det. Så all hushållsarbete är kvar. Tyvärr så försvinner det inte utan det ligger där och lurar på en tills man gör det. Nu har jag ätit upp matlådorna så veckan som kommer blir det matlagning. Men vad? Så tråkigt att göra samma mat jämt. Är det någon som har förslag på lättlagad mat som två kräsna barn kan tänkas gilla?

Bjöd mamma på räkor, lime aioli och te igår innan hon skulle flyga hem till Gotland. Så nu fick hon ser eländet hemma. Men hon tyckte inte det var så fallit. Kan ju tänkas att hon inte såg det för jag hade mysbelysning på. Det positiva med denna årstid är mörkret när man vill dölja skitet hemma.

Ikväll kommer barnen för Peter ska på AW. Så jag ska försöka få så många kramar som möjligt av dem.

Ha en trevlig fredag!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards