acasadipia

Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Pia - 3 februari 2017 07:58

Yttligare en vecka gjord i livet. Sovit dåligt som vanligt men vaknat med en liten lättare känsla i kroppen. Det är ju iallafall fredag.

När jag mår så här så är det så svårt att laga mat. Matlagning är det första som försvinner ur hjärnan när jag mår dåligt. Så omväxlande rolig ny mat är det inte tal om. Igår blev det hemgjorda hamburgare och i kväll tacos.

Vi hade en jobbig kväll med läxläsning och olika utbrott. Killarna är trötta i slutet av veckan. Stora killen protesterar alltid först. Säger typ nej innan jag säger något eller varför. Lilla killen säger jaha och så gör han som han vill ändå. Men lyckades hålla emot båda och fick dem att göra sina läxor under protest. Skönt att det är helg nu och inga mr läxor.

Nä nu ska jag blunda lite innan jag når slutmålet med pendeln.

Ha det!

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards