acasadipia

Alla inlägg den 25 november 2016

Av Pia - 25 november 2016 07:57

Om man hade haft pengar så hade man passat på att shoppa julklappar idag. Men tyvärr så räcker mina pengar bara till mat och räkningar.

På väg till jobbet. Lite pip från minstingen men muta om tv-spel så gick det till slut. Själv hade jag hoppas på en mindre smärtsam dag idag. Tyvärr infall den inte. Har så himla ont på morgonen. Ligger troligen och spänner mig när jag sover. Får hoppas att värktabletterna hjälper idag.

Har en full lastad Dramaten med mig i dag. Den är fylld med korv, ost och praliner. Även tre böcker om jag ska vara noga. Leverans av Joakims försäljning.

Himmelen var så vacker i morse försökte ta ett kort. Ni annar kanske vad jag menar.

Sjuklingen i går började att bygga en koja den avslutades när brorsan kom hem.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards