acasadipia

Alla inlägg den 24 november 2016

Av Pia - 24 november 2016 07:13

Vill inte vaba. Men min medhjälpare igår fick jag inte iväg. Han total vägrade. Sa jag kan inte gå och ha ont i magen en hel dag och så grät han.

Hade med honom till jobbet i går dels för att jag skulle komma till jobbet och dels för att se hur han mådde under dagen. Tyckte han mådde bra och tänkte det blir jobb och skola i morgon. Men icke.

Tyckte han inte fick i sig någon laktos igår. Det kanske är växtvärk. För till doktor vill han inte.

Jag själv är skör. Biter i hop för att hålla i hop. Vaknade med värk i hela kroppen. Men var fast besluten på att gå till jobbet. Stoppade i mig alvedon och ipren så skulle det gå. Men det blev vab istället. Känns som bakslag för mig. Men jag får väl passa på att ta hand om mig. Och hålla tummarna att jag kommer i väg i morgon.

Ha det kämpa på med ert.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards