acasadipia

Alla inlägg den 18 november 2016

Av Pia - 18 november 2016 08:04

Denna fredag känns verkligen som äntligen. Är hur trött som helst. Varen igår eller i dag hade jag lust att resa mig ur sängen och möta omvärlden. Lyckades igår. Sitter på pendel till jobbet, så lär lyckas idag med.

Somnade framför tven igår kväll. Vaknade halv tre på natten och gick och la mig i sängen. Men innan jag somnade hann jag med lite. Åkte till coop med min kompis och handlade lite och hämtade ut Davids present.

Jag fick för mig att fixa på varpen på min lilla vävstol oxå. Kom halvvägs. Skit nöjd. Får jag inte tillgång till stora vävar så får man ta de små och det kanske inte blir mattor av det men löpare kan det bli.

Matade min surdeg igår. Den verkade ha varit hungrig.

Gjorde en fördeg så i helgen blir det surdegsfrallor.

Läkarbesök idag. Kommer få frågan orkar du gå upp till 75% eller ska du forsätta med 50%. Om jag ska vara ärlig vet jag inte. Efter bakslaget är jag rädd att hamna där igen. Men ekonomisk skulle det vara bra att gå upp. Min läkare få göra bedömningen. Och så får jag hoppas FK inte krånglar.

Idag har jag beslutat mig för att det är rockfredag. Så på med rocktröjor och ha bra rockmusik i öronen när ni lyssnar på musik.

Sen vill jag säga små glädjeämnen gör en gladare. Igår fick jag reda på att en syssling äntligen lyckas bli gravid efter så många jobbiga år av försök. Ett stort grattis kära syslingyster.

Ha en trevlig rockfredag nu.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards