acasadipia

Alla inlägg den 9 november 2016

Av Pia - 9 november 2016 08:02

Jaha det verkar som en clown ska leda USA. Det känns inte tryggt. Vi får verkligen hoppas att rådgivarna runt honom är vettiga och kan styra honom rätt. Men trygg med honom i makten är jag inte.

Har varit hemma två dagar med en sjuk kille. I går blev till och med han rastlös så då är det dax för skola igen. Jag var uttråkad ett tag så jag gjorde lite konst av mina klänypor.

Killarna bakade tigerkaka. Med min support. Glömde ta en bild på den.

Idag ska jag överlämna ett broderi till en kollega. Hon beställde den förra året när hon inte hittade någon i affärerna. Hon är en av få nu förtiden som skickar en massa julkort. Hennes vänner skickar tillbaka till henne. Då kommer den här till pass.

Som sagt Joakim har varit sjuk. Så igår när vi gick till Träna mera så var det som att släppa ut korna i hagen om våren för honom. Skuttade och hoppade, kastade snöbollar och blev kastad på. Jag lyckades göra min träning trots ryggont. Det är musklerna i svanken som värker. Bättre idag. Konstigt att det är lättare att gå iväg och träna när barnen är hemma.

Mina sockor börjar bli färdiga. Hälen är snar klar sen är det bara att sticka runt. Om den här vinter håller i sig så ska det bli skönt att ha varma sockar på sig.

Jag har varit dålig på att ta foto. Ska försöka göra det i kväll.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards