acasadipia

Alla inlägg den 21 september 2016

Av Pia - 21 september 2016 06:58

Jag är så jävla stolt över mig själv. Det tog visslingen två och en halv timme att övertala mig själv. Vad är jag stolt över undrar ni. Jo lyckades övertala mig själv att gå o träna. Fan vad skönt det känns nu. Hoppas det går lättare på torsdag då jag tänker träna igen. Förlåt att jag svär men ibland behöver man det.


Fick en utmaning förra veckan att jag skulle göra diskbänken fin innan jag gick och la mig. Skulle försöka göra det i fjorton dagar. När jag började var barnen hemma. De bedömde på morgonen om jag hade lyckas och gjorde et streck på tavlan för att hålla koll på dagarna. Nu när de är hos pappa så tyckte Joakim att jag kunde skicka ett kort varje morgon till honom så han kunde godkänna. Så det gör jag. Så här såg det ut i morse. (Sjätte dagen)

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards