acasadipia

Alla inlägg den 9 september 2016

Av Pia - 9 september 2016 06:43

Fick ARN:s beslut igår. De tyckte det inte fanns något avtal mellan mig och IKEA. Undrar bra hur ni tänker svara gärna. Jag tänker så här. Jag åker till IKEA och beställer ett kök som inkluderar en projektetledare så ska se till att mitt kök kommer upp och blir som jag hat beställt. De ska alltså riva och sätta upp köket. Har man inte då ingått ett avtal med IKEA då? Jag tycker det. De gör reklam att man kan åka iväg på semester och komma hem till ett nytt färdigt kök. ARN tycker inte det. Eller så orkar de inte läsa igenom det jag skickade in.

Tappade all energi igår. Kom till pendeln och upptäckte att för tredje dagen i rad så var det strul på pendeln. Tåget vände i Häggvik igår. Och alla skulle ta den lokala busslinjen till Rotebro. Inga ersättningsbussar här inte. Men som tur var så kom tågen igång. Men jag var hemma typ en timme senare sur och hungrig. Kan tala om att tåget är försenad nu med men inte med så mycket hinner nog i rad tid till jobbet.

Nu ligger jag efter med ordning-utmaningen. Jag ska rensa översta hyllan i ett skåp och sortera viktiga papper. Ligger även efter min egen "att göra lista" så får hoppas att jag har lite energi i kväll och kan bocka av några av sakerna.

Ha en trevlig Fredag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards