acasadipia

Alla inlägg den 1 september 2016

Av Pia - 1 september 2016 06:53

Jaha på väg till jobbet efter tredagars vila. Det molar fortfarande i kroppen men inget mer än jag kan hantera. Var hos läkaren igår för att prata om jag ska fortsätta att jobba 100% eller gå ner lite. Vi bestämde att jag skulle fortsätta. Visade hela ett konstigt hudutslag som jag har. Hon sa du har borrelia och det är troligen därför du har ont i kroppen. Så en kur på tio dagar med pencelin så ska jag vara botad. Har faktiskt inte sett någon fästing. De djävlarna är små och osynliga.

Jag är trött idag. Hade fått Peter att komma och möta upp vid skolan i morse för att skriva på ett papper om vaccination för David glömde förstås pappret. Grrrrr. När vi gick hemifrån kände jag på mig att jag hade glömt något.

Jag och barnen intar alla måltider på balkongen för köksbordet är ett pysselbord denna vecka. Lite bökigt men mysigt. Härligt att ha pusslet framme så man bara kan sätta sig och göra något.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards