acasadipia

Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av Pia - 22 augusti 2016 07:10

Missade mitt tåg i morse. Det tar lite länge tid att lämna gokorvarna på en måndag. Men det gjorde att jag såg en räv hoppa upp på perongen och springa över den hoppa ner mellan pendeltåg sett en vidare till nästa perong och över den tills den kom ut på andra sidan. Den hade något i munnen så jakten hade varit lyckad..

Har varit en kok i helgen. I lördags gjorde jag kokt kyckling med currysås. Och i går Örtstekt fläskkarré. Det tar tid att göra maträtter från grunden men det är värt det. Nu har jag matlådor för hela veckan. Killarna åt men de var inte överförtjusta.

I lördags lånade jag Peters garage för att spraya hatthyllan. Först med primer sedan den svarta färger tyvärr räckte inte svarta färgen så jag får fortsätta på lördag.

Medans primern torkade åkte jag och Peter med killarna på loppis i Knivsta. Hittade bland annat detta elefanthuvud

Var lite nere i går. Tyvärr gjorde det att jag hoppade träningen. Jaja nån gång får man göra det.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards