acasadipia

Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Pia - 17 augusti 2016 07:03

Både träningsvärk och annan värk idag men det ska gå. David hade ont i magen i morse tror det är för han är lite nervös för skolan i dag. Joakim var oxå sammanbiten idag. Spännande med första skoldagen. Joakim har ju ny lärare. Jag tycker iallafall det är spännande.

Ikväll är det träning som står på listan. Barnen följer med och testar barn in lämningen. Man får hoppas det funkar så vi kan fortsätta så. De kan ju vara hemma oxå men de är ju lite mörkrädda så i höst blir det jobbigare. Det ordnar sig.

Det positiva med att jobba 100 % är ju lönen. Det ska bli spännande att se hur mycket det ger. En morot att orka fortsätta även motiga dagar. Får sova en lur på lunchen. Igår trodde jag att jag inte skulle somna men gjorde det typ på en gång. Så fortsätter med det.

Ska till min dietist imorgon. Fick i uppgift att skriva ner vaner som funkar och vaner som inte funkar när det gäller mat och träning. Det är jätte svårt faktiskt. Att beskriva vanorna alltså. Har ju en massa ovaner. Och vilka vaner funkar. Jag skulle oxå skriva vilken vana jag ville ta tag i. Det vet jag. Det är vanan att gå till Träna mera två gånger i veckan. Så jag vet lite iallafall.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards