acasadipia

Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Pia - 5 augusti 2016 07:02

Två veckor har gått som jag har jobbat 100%. Har gått bättre än jag trodde. Var hemma i onsdags men ändå. Nu har jag en vecka semester framför mig. Det gick på något jävla sätt. Nu ska jag se till att hösten går på något jävla sätt. Förlåt att jag svär.

Jag har verkligen bott in mig på min balkong nu. Varje måltid intas där. Sitter där hela kvällen och lyssnar på en ljudbok och nu broderar jag. Jätte mysigt. TV får vila. Har nog inte satt på den de senaste två dagarna. Skönt.

Sova är verkligen det viktigaste för att må bra. Började med mina insömnings tabletter i onsdags. Somnar nu snabbare och får sova mer som gör att jag känner mig piggare. Nu är mycket positiva energier i mig känner jag så det ska jag leva på ett tag nu. Man får liksom passa på när dem är där.

Ha en trevlig fredag.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards