acasadipia

Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av Pia - 2 augusti 2016 07:01

Idag tänkte jag vara lite mer positiv. Men lite gnäll först. Tuff morgon. Har sovit dåligt. Sov som bäst när klockan ringde. Det blev tuffa samtal med mig själv för att över huvud taget ta mig upp ur sängen. Lyckades för nu sitter jag på pendeln.

Igår pratade jag med killarna. De har det skönt med sin pappa i Hälsingland. Oj vad man saknar dem.

Nu ska jag visa vad jag gjorde i helgen. Målade om hallmöbelerna visst blev dem fina.

Med lite is i magen ska jag sedan hitta en hög smalbyrå och en hatthylla på loppis under hösten.

Idag ska jag till en dietist som för hoppningsvis hjälpa mig med vikten. Hoppas på mer konkreta saker som tillexempel en meny eller liknande.

Ha det bra kämpa på med era krämpor stora som små så hörs vi här imorgon igen.

KRAM

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards