acasadipia

Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Pia - 21 juni 2016 08:22

Var i vävstugan igår kväll. Har nästan fått upp varpen. Igår gjorde jag fram- och uppknytning. Bara under knytning kvar. Alltså knyta ihop tramperna. Sen kan man väva.

Ställde ut hall möbler. La ut dörrmattan. Satte upp lampor. Det börjar lika något.

Är på väg till MR-röntgen. Så nu kommer man ha en oro i sig man får reda på resultatet.

Försäkringskassan har beslutat att jag är frisk nu. Synd att min kropp inte tycker likadant. De försöker väl rätta till sin statistik så de kan säga att långtids sjukskrivningen har gått ner. Vad som händer med personerna som inte är helt friska ännu och kommer tillbaka om någon månad bryr de sig inte om. Jag går snart på semester så vem vet kanske kroppen är redo efter semestern. Tror inte det men får hoppas.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards