acasadipia

Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Pia - 2 maj 2016 07:06

Visst är det gossit att sova alla i min säng men oj vad lite man har sovit. Tror att det är bara David som har sovit gott i natt. Han ligger i mitten och rullar mellan mig och Joakim för att få närkontakt. Jag och Joakim har vaktnat stup i kvarten pga det.

Killarna bad om kan vi inte dusch i morgonbitti igår. Så upp när klockan ringde och in med en kille i taget. Eftersom jag oxå ville hinna duscha så hjälpte jag dem. Annars kan de stå tjugo minuter var och då hade jag inte hunnit. Nu blev det fem minuters duschar så vi tre var duschade och påklädda på 30 minuter. Vi hann sitta mer och kolla lite på filmen Dumma mej innan vi skulle gå.

Helgen har varit lugn. Joakim har haft en kompis hos sig nästan hela lördagen och södagen. David sin kompis på söndags eftermiddagen. Själv har jag sytt, stickat och plockat i lägenheten.

Jag har sytt ett kuddfodral till mamma. Hunden som skulle vara en labrador blwv en newfouland istället. Eller en fet labrador.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards