acasadipia

Alla inlägg den 26 april 2016

Av Pia - 26 april 2016 07:02

Idag var det David som skulle krångla. Tror han försökte att få vara hemma. Det gick jag inte på. Ibland får man vara tuff även fast tårar kommer. Man vet av erfarenhet att efter fem minuter på fritids så är allt bortblåst av ev magvärk och annan sjukdom lille mannen försöker med. Fick till och med en hejdå kram idag. Så jag känner mig lugn.

Igår hade jag ont i kroppen och var jätte trött. Så efter maten gjorde jag ingenting. I dag känns det bättre i kroppen och jag är piggare. Så få se vad man hittar på i kväll. Vika lite tvätt, tvätta en ny maskin och hänga den kanske. Får se.

Fortsätta virkningen ska jag. Men ett jobbigt varv bara stolpar och det är 652 st som ska göras Phu!!.

Läser en ny bok. En skräckbok ska det vara. Den är redan lite läskig. "Sjuka själar" av Kristina Ohlsson.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards