acasadipia

Alla inlägg den 21 april 2016

Av Pia - 21 april 2016 07:03

Försöker peppa mig somnade inte förrän vid två i natt. Problemet med köket gnager i mig. Det positiva är väl att jag verkar kunna hantera det ganska bra. Något som jag absolut inte hade gjort flr ett halvår sedan. Så jag blir starkare och starkare.

Jag som har sagt att Ikea är bra inte PEAB. Och då menar jag Ikea Uppsala. Får prata med ny personer varenda gång. Och få dra samma sak gång på gång. För hör och häpna även fast jag har sagt att min projektledare på Peab inte har gjort sitt jobb så är det henne de pratar med. Och det värsta så verkar de tro på henne. Hon förnekar alla fel hon har gjort och hävdar att det är jag som har fel. Har lämnat ett dokumentation med mina egna ord all mail-kontakt samt en massa bilder. Blir så arg och trött på detta. Var vänliga och sänk en tanke till mig så jag håller mig stark genom detta. Och sänk gära Ikea Uppsala och Peab ilskna tankar så de får känna av ilska.

Till något helt annat

Det är vår. Har dragit på mig favorit skorna!

Igår blev jag färdig med min present till min ex svärfar som fyller 70 i år. Hans favorit får.

Ha det bra idag. I eftermiddag ska jag träffa en gammal kollega och ha trevligt med.

Kramar till er alla.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards