acasadipia

Alla inlägg den 18 april 2016

Av Pia - 18 april 2016 07:05

Idag har jag bara handväskan med mig. Bok finns i mobilen. Det är så himmla skönt att slippa släpa på en bok. Men måste erkänna det är mysigare att sitta och hålla en bok än mobil när man läser. Lite itu delad känsla alltså.

Syddde ett pennskrin till David i lördags den blev typ en halv cm förkort. Men om man lägger dem i kors så går dem ner. Ska göra en ny till honom när jag har fått tag på längre dragkedjor. Men den är bättre än den han hade innan.

Har möblerat om så jag kan sitta framför tv och cykla på motionscykeln. Fick då röja på klaffbordet där min sötnosar hade suttit och pysslat. Upptäckte då att det inte fanns någon burk att ställa målarredskapen i. Så jag gjorde en av ett mjölkpaket och tejp. Mysigt att man måste pyssla lite mitt i städningen.

När Joakim skulle åka till Pappa så packade vi Davids cykel på min cykelvagn så han oxå fick sin cykel till pappa.

Nä nu är det dags att läsa boken. Jag håller på med "Den som ger sig in i leken" Luna Miller.

Presentation


Denna blogg handlar om mig och mina intressen samt hur jag kämpar med vardagen.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

a casa di Pia

Gästbok


Skapa flashcards